Cílem společnosti KonekTel je fungovat pro zákazníky jako kontaktní centrum, a zajistit tak rychlejší a efektivnější komunikaci mezi námi a zákazníkem.
Zákaznicky orientovaný personál se znalostí produktu připravuje průběžně cenové nabídky, koordinuje jednotlivá oddělení zapojená do projektu a stará se o každodenní korespondenci mezi společností KonekTel a jejími zákazníky.
Naše oddělení zákaznické podpory a logistika bude podporovat naše zákazníky svou celosvětovou logistickou zkušeností.
Zpracování objednávek a dokumentace pro zásilku dle požadavků zákazníka
Na vyžádání speciální balení a označování
Na vyžádání vydávání vývozních certifikátů
Snaha společnosti KonekTel uspokojit požadavky svých zákazníků daleko přesahuje pouhé dodávky komunikačních zařízení
Náš prodejní tým i tým technické podpory podporuje naše zákazníky při výběru správného druhu komunikačního řešení pro jejich konkrétní požadavky
Naše terénní týmy poskytují služby plánování pokrytí, instalace, konfigurace systému a podporu při testování při převzetí systému na místě instalace
Jako jedno z mála autorizovaných školicích středisek společnosti Motorola může KonekTel vést jménem společnosti Motorola Solutions technické školení produktového portfolia Motorola MOTOTRBO™